Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Titanfall Gameplay Thumbnail-820x420

Bardzo chwalony, bardzo oczekiwany multiplayer first-person shooter Titanfall. Serwery zaczną działać 11 marca 2014 w Ameryce Północnej. Będzie on dostępny wyłącznie na konsole Xbox One, Xbox 360 i na PC.

Titanfall jest grą multiplayer, ale ze wszystkich znaków historii i niezapomnianych chwil pojedynczego gracza infuzji, jako zespół deweloper Respawn Entertainment to ujął. Znaczna część zespołu pracowała w multiplayer FSP przez wiele lat. Gra już spotkała się z rozpowszechnioną miłością i uwagą przy demonstracjach w mediach. W lipcu to stała się pierwszą grą w historii otrzymując sześć E3 Game Critics Awards.

Gameplay obraca wokół dwóch typów charakterów: Tytani i Piloci. Tytani są mecha maszyno-robotami nad którymi ludzie zapanowali od wewnątrz. Piloci są nadzorującymi ludźmi. Piloci mogą przywłaszczać tytanów i mogą używać ich siły i mocy, by walczyć z przeciwnikami, ale wolnostojący piloci są zręczniejsi. Wybór i konsekwencje zależą od kontekstu zawiązania z grą.

A poniżej znajduje się zwiastun:

11 marca to data premiery w Ameryce Północnej. Europa (także Polska) dostaje Titanfall 13 marca. Możesz zamówić pre-order na stronie internetowej Titanfall jeśli jesteś do tego skłonny.

Copyright © 2013-2015 by Tomasz Żurek